Info over borduringen
Borduren textiel
Textiel kunt u overal kopen. Gepersonaliseerd textiel niet! Wij verkopen originele geschenken met de naam van de baby erop. Zo heeft u altijd een uniek geboortekado. Bij producten die geborduurd worden, wordt aan de onderkant een zichtbare, witte of zwarte versteviging gebruikt. Dit is een noodzakelijk iets, omdat anders de stof samentrekt tijdens het borduren. Op de voorkant wordt een waterlosbare vlieseline gebruikt om te voorkomen dat de borduursteken niet wegvallen in het stof. Wij verwijderen na borduren zoveel mogelijk van de vlieseline. De rest zal verdwijnen na een paar wasbeurten. Ook verwijderen wij zoveel mogelijk de afhechtingsdraadjes aan de achterkant. Soms is de afdruk van de borduurring nog een beetje zichtbaar in het textiel ook dit is na een wasbeurt verdwenen.
Een aantal artikelen wordt door en door geborduurd, dit staat bij het betreffende artikel vermeld. Wilt u geen door en door borduring, bij de meest van deze artikelen is naamborduring ook mogelijk.
U kunt via de knop -personaliseren- bij het artikel de naam opgeven en een lettertype en kleur uitkiezen zodat u een voorbeeld kunt zien hoe het er ongeveer gaat uitzien. Hier kunnen geen rechten aan ontleend worden.
Info over bedrukken
Wij gebruiken Premium Flexfolie en transfers voor het bedrukken van textiel. Bedrukte artikelen altijd (minimaal na 48 uur) binnenste buiten wassen en strijken.
Voor het bedrukken van kartonnen koffertjes gebruiken wij een HighTack White Satin transfermateriaal.
U kunt via de knop -personaliseren- bij het artikel de naam opgeven en een lettertype en kleur uitkiezen zodat u een voorbeeld kunt zien hoe het er ongeveer gaat uitzien. Hier kunnen geen rechten aan ontleend worden.
Info over ontwerpmodule
U kunt via onze ontwerpmodule een voorbeeld maken van de te bedrukken of te borduren naam of tekst door een lettertype en bedrukkings- of borduurkleur te kiezen. Dit kunt u doen via de knop -personaliseren- bij het artikel. Bij borduren gebruiken wij de door u gekozen borduurkleur en lettertype maar het eindresultaat kan enigszins afwijken van het ontwerpvoorbeeld. Er zijn online geen lettertypes beschikbaar om te laten zien hoe een borduring er uit komt te zien. De ontwerpmodule geeft alleen een voorbeeld weer en hier kunnen geen rechten aan ontleend worden.
Info over knuffels en deco-artikelen
Let op: algemeen wordt aangeraden geen knuffels of speelgoed in het wiegje van heel kleine baby’s te plaatsen in verband met verstikkingsgevaar. Indien nog aanwezig, verwijder kleine onderdelen zoals kaartjes etc.
Deco-artikelen-Er zijn artikelen die ter decoratie zijn en niet geschikt als speelgoed, o.a.: Knuffelshirtjes - Houten naamtreintje - Houten haarlokdoosje - Knuffels met geborduurde voetjes - Bedrukte kartonnen koffertjes – zeep - pampers.
Info over cadeauverpakking
Voor een kleine bijdrage is het mogelijk bestelde artikel(en) tot een feestelijk cadeau te laten verpakken met hierbij een wenskaartje naar keuze.
Wanneer u meerdere artikelen tot 1 kado wilt laten verpakken hoeft u maar bij 1 artikel de cadeauverpakking te kiezen
LET OP: Vermeld in het vak "Tekst Wenskaartje | Opmerking" op het bestelformulier dat u alle of een aantal artikelen (vermeld welke) u tot 1 cadeau verpakt wilt hebben. In dit vak kunt u ook uw persoonlijke tekst voor op het wenskaartje opgeven.
Bij - Babykoffertjes - Babymanden - Kadopakketjes - Babypakketjes - Luiertaarten - Knuffels met badcape is de prijs inclusief de cadeauverpakking.
Info over prijzen
De vermelde prijzen voor de aangeboden producten zijn in euro's, inclusief btw en exclusief verzendkosten. Typ-, druk- en prijsfouten voorbehouden.
Info babykleding/wassen
De huid van een pasgeboren baby is erg kwetsbaar. In babykleding en wasmiddel kunnen stoffen zitten die zijn huidje kunnen irriteren. Volg onderstaande tips en je weet zeker dat je er alles aan hebt gedaan je baby’s huidje te beschermen.
1. Was je wasmachine
In een wasmachine komt een hoop vuile was. Het is daarom niet zo vreemd dat een wasmachine zelf ook schoongemaakt moet worden. Dit kan vrij eenvoudig door eens in de zoveel tijd de wasmachine zonder was op 90 graden te laten draaien. Het is een mooi moment om dit te doen vlak voor je alle babykleertjes gaat wassen.
2. Babykleding wassen voor gebruik
Doordat in babykleertjes stoffen kunnen zitten die je baby’s huidje kunnen irriteren, wordt aangeraden alle babykleding voor gebruik eerst te wassen. Dit geldt ook voor je baby’s beddengoed, hydrofiele luiers en andere stoffen die in aanraking komen met je baby’s huidje.
3. Was zo heet mogelijk
Voor het milieu is het beter op een lage temperatuur te wassen, voor je baby als de kleertjes op een zo hoog mogelijke temperatuur worden gewassen. Hoe hoger de temperatuur, hoe meer bacteriën worden gedood. Lees wel goed in de labels tot welke temperatuur je de babykleding kan wassen.
4. Gebruik een neutraal wasmiddel
Je baby’s huidje is erg gevoelig en sommige baby’s zijn allergisch voor bepaalde wasmiddelen. Het is daarom verstandig een wasmiddel te gebruiken dat speciaal is ontwikkeld voor baby’s of een gevoelige huid (PH-neutraal en dermatologisch getest).
5. Gebruik geen wasverzachter
In wasverzachters zitten geur- en kleurstoffen die je baby’s huidje kunnen irriteren. Gebruik daarom – zeker de eerste maanden – geen wasverzachter voor de babykleertjes. Mocht je ondanks tip 4 je normale wasmiddel gebruiken, controleer dan of hier geen wasverzachter aan is toegevoegd.
6. Strijk zo heet mogelijk
Voor veel babykleertjes lijkt het misschien niet erg nuttig, toch raden wij aan de eerste weken alle babykleding te strijken. En wel zo heet mogelijk! Door de hoge temperatuur dood je een groot gedeelte van de overgebleven bacteriën.
7. Wanneer babykleertjes wassen
Voer bovenstaande tips bij voorkeur uit voordat je 37 weken zwanger bent. Vanaf dan kan je namelijk ieder moment bevallen en is het fijn als alle kleertjes gewassen zijn. Leg de kleertjes na het wassen in een stofvrije kast.
Info baby matentabel
Prematuur < 50
0 tot 1 maand maat 50
1 tot 2 maanden maat 56
2 tot 4 maanden maat 62
4 tot 6 maanden maat 68
6 tot 9 maanden maat 74
9 tot 12 maanden maat 80
12 tot 18 maanden maat 86
18 tot 24 maanden maat 92
Kledingmaat baby
De kledingmaat van je baby is in principe gelijk aan de lengte van je baby in centimeters. Voor een pasgeboren baby zit meestal maat 50 het best (de gemiddelde lengte bij de geboorte). Als je baby zwaarder is dan 3500 gram, past vaak maat 56 ook goed.
De kledingmaat geldt voor alle babykleding op mutsjes, sokjes en schoenen na. Het eerste jaar groeit je baby zo snel, dat hij soms binnen anderhalve maand al een maat groter nodig heeft.
Hoofdmaat baby
De hoofdmaat is gelijk aan de hoofdomtrek van je baby’s hoofdje in centimeters. Deze wordt gebruikt als maat voor babymutsjes.
Welke gegevens moet ik invullen om een account aan te maken?
Gebruikersnaam, wachtwoord, Voornaam, achternaam, adresgegevens en geldig e-mailadres.
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Via: https://www.babykadowinkel.nl/mijnaccount kunt u inloggen.
Nadat u bent ingelogd kunt u uw persoonsgegevens inzien/wijzigen, uw wachtwoord wijzigen, uw ordergeschiedenis bekijken en zien hoeveel spaarpunten u inmiddels heeft gespaard.
Ik ben mijn wachtwoord/gebruikersnaam vergeten, wat nu?
Ga naar: https://www.babykadowinkel.nl/mijn account en klik op de knop "Wachtwoord vergeten", vul uw gebruikersnaam in en klik op verzenden. Wij mailen u uw gebruikersnaam. Bent u uw gebruikersnaam vergeten, stuur een berichtje naar info@babykadowinkel.nl en wij mailen u uw gebruikersnaam.
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Via: https://www.babykadowinkel.nl/mijnaccount kunt u inloggen. Nadat u bent ingelogd kunt u uw persoonsgegevens inzien/wijzigen, uw wachtwoord wijzigen, uw ordergeschiedenis bekijken en zien hoeveel spaarpunten u inmiddels heeft gespaard.
Welke gegevens bewaart babykadowinkel.nl?
Naast de gegevens om je bestelling af te kunnen ronden zoals NAW gegevens, bewaren we op je account het totaal aantal spaarpunten. We bewaren géén betaalgegevens.
Hoe kan ik het e-mailadres van mijn account wijzigen?
Log in via https://www.babykadowinkel.nl/mijnaccount. Bij de persoonsgegevens kunt u uw e-mailadres wijzigen.
Heb ik een account nodig om te kunnen bestellen?
Nee hoor, u kunt ook zonder account bij babykadowinkel.nl bestellen. Kies in de winkelmand voor 'Bestel deze artikelen' en u komt u op het bestelformulier terecht.
Na uw eerste bestelling maken we automatisch een account voor u aan.
Wilt u spaarpunten verzamelen dan kunt u beter eerst een account aanmaken.
Via https://www.babykadowinkel.nl/mijnaccount kunt u zich registeren.
Welke gegevens moet ik invullen om te kunnen bestellen?
Voornaam, achternaam, adresgegevens en geldig e-mailadres.
Pakt babykadowinkel.nl de cadeautjes ook in?
Voor een kleine bijdrage is het mogelijk bestelde artikel(en) tot een feestelijk kado te laten verpakken met hierbij een houten wenskaartje naar keuze.
Wanneer u meerdere artikelen tot 1 kado wilt laten verpakken hoeft u maar bij 1 artikel de kadoverpakking te kiezen
LET OP: Vermeld in het vak "Tekst Wenskaartje | Opmerking" op het bestelformulier dat u alle of een aantal artikelen (vermeld welke) u tot 1 kado verpakt wilt hebben. In dit vak kunt u ook uw persoonlijke tekst voor op het wenskaartje opgeven.
Bij - Babykoffertjes - Babymanden - Kadopakketjes - Babypakketjes - Luiertaarten - Knuffels met badcape is de prijs inclusief de kadoverpakking.
Hoe ziet het bestelproces eruit?
Je doorloopt de volgende stappen:
Plaats je artikelen in de winkelmand
- Vul je NAW-gegevens en eventueel afleveradres in of login als je reeds een account hebt
- Selecteer uw gewenste afleveroptie
- Kies een betaalwijze
- Controleer uw gegevens en vul eventuele opmerkingen in.
- Ga akkoord met de voorwaarden
- Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen dan kunt u deze aanvinken
- Klik op Afrekenen
Klaar! Het hele bestelproces is binnen enkele minuten af te ronden.
Hoe gebruik ik een kortingscode?
In uw winkelmand kunt u uw kortingscode invullen in het invulveld "Actie- of kortingsbon", vul hier uw kortingscode in en klik op Voeg toe.
Hoe kom ik aan een kortingscode?
Unieke kortingscodes die uitgedeeld zijn via flyers zijn slechts 1 keer te gebruiken. Algemene kortingscodes die via onze nieuwsbrieven, advertenties in bladen of via Social Media verspreid worden, zijn meermaals te gebruiken, binnen de aangegeven periode.
Hoe kan ik spaarpunten inwisselen tijdens het bestellen?
Per geplaatste bestelling ontvangt u voor iedere € 15,00 die u besteedt bij babykadowinkel.nl een spaarpunt. Iedere spaarpunt is € 0,50 waard.
Om een spaarpunten te kunnen sparen heeft u een inlogaccount nodig en dient u ingelogd te zijn bij het plaatsen van uw bestelling zodat de punten na verzending van uw bestelling aan uw account toegevoegd kunnen worden.
De spaarpunten zijn onbeperkt geldig en zijn niet overdraagbaar.
Gespaarde spaarpunten zijn niet inwisselbaar voor contanten en restitutie is niet mogelijk.
Bij iedere nieuwe bestelling wordt gevraagd of u spaarpunten wilt inleveren. Inleveren is mogelijk vanaf een orderwaarde van 25 euro. U kunt automatisch zien hoeveel spaarpunten u heeft ontvangen en wat de totaalwaarde is.
Welke betaalmethoden biedt babykadowinkel.nl aan in Nederland?
- Ideal
Makkelijk betalen via ideal zonder extra bijkomende kosten
- AfterPay
Achteraf betalen via AfterPay, bijkomende kosten 1,95
U ontvangt na het plaatsen van uw bestelling na een paar dagen van AfterPay een factuur per email. U kunt de aanwijzingen over de betaling in deze mail volgen van AfterPay. Betalingstermijn is 14 dagen.
- Visa
Betaling via Creditcard, bijkomende kosten 1,95
- Mastercard
Betaling via Creditcard, bijkomende kosten 1,95
- Maestro
Betaling via Creditcard, bijkomende kosten 1,95
- American Express
Betaling via Creditcard, bijkomende kosten 1,95
- PayPal
Betaling via Paypal, bijkomende kosten 1,95
- Bancontact
Voor onze Belgische klanten - betaling via Bancontact, geen bijkomende kosten
- Belfius
Voor onze Belgische klanten - betaling via Belfius Direct Ned - geen bijkomende kosten
- KBC/CBC
Voor onze Belgische klanten - betaling via KBC/CBC - geen bijkomende kosten
- Vooraf Overmaken
Wanneer u voor deze betaalmethode kiest ontvangt u van ons na het plaatsen van uw bestelling informatie over hoe uw bestelling kunt afronden. Aan deze betaalmethode zijn geen bijkomende kosten.
Welke betaalmethoden biedt babykadowinkel.nl aan in België?
Bancontact/Mistercash - Afterpay - PayPal - Visa - Mastercard - Maestro - Belfius
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
babykadowinkel.nl verzend binnen 1 - 3 werkdagen. Aflevering is normaal gesproken binnen 24-48 uur (van maandag t/m vrijdag). Wanneer er bij een artikel staat dat het binnen 2 werkdagen wordt verzonden, is het dus binnen 4 werkdagen bij u, binnen Nederland. Voor het buitenland geldt een langere verzendduur, gemiddeld 2-5 werkdagen. Wanneer u (in Nederland) niet thuis bent op het moment van bezorgen, wordt het pakketje of bij de buren afgeleverd of volgt er nog een afleverpoging. Wanneer u het pakket op uw werk laat bezorgen, vermeld dan aub duidelijk de bedrijfsnaam.
Op werkdagen worden de pakketten hier door GLS afgehaald. Wanneer uw bestelling als pakketpost is verzonden ontvangt op de dag van verzending de track&trace per e-mail van onze pakketdienst. In de regel komt 98% van de binnenlandse zendingen de dag na verzending bij u aan. De overige 2% volgt normaal gesproken binnen 2 werkdagen. Wij hebben geen invloed op het tijdstip van afleveren. GLS doet alleen de binnenlandse zendingen. Buitenlandse zendingen gaat via POSTNL/GLS of BPOST.
Is de betaalomgeving beveiligd?
Ja, het gehele bestelproces en de betaalomgeving zijn beveiligd. Je kunt dit o.a. herkennen aan het slot-icoontje en 'https' in de url balk van je browser. Babykadowinkel.nl bewaart geen betaalgegevens.
Krijg ik mijn geld terug als ik niet tevreden ben?
Ja, na ontvangst van je retour of na annulering krijg je je aankoopbedrag inclusief betaalde verzendkosten terug. Wij storten het bedrag terug op de rekening waarmee je eerder hebt betaald. We verwerken alles binnen 1 á 2 werkdagen na ontvangst van je retour of annulering. Retourneren van gepersonaliseerde artikelen is niet mogelijk.
Hoe herken ik een betaling aan babykadowinkel.nl op mijn bankafschrift?
Alle betalingen worden bij ons op veilige wijze verwerkt. Afhankelijk van je gekozen betaalmethode staat er op je afschrift zoiets als WebShopStore.nl of Babykadowinkel.nl
Ik heb een onjuist bedrag overgemaakt of foutief betalingskenmerk gebruikt, wat nu?
Geen nood, dit kunnen we vrij snel verhelpen. Neem hiervoor even contact met ons op via https://www.babykadowinkel.nl/contact
Kan ik aan de postbode betalen?
Nee, vanwege de relatief hoge kosten en veiligheid van u en de bezorger gebruiken wij geen rembours. U kunt achteraf betalen via de betaalmethode AfterPay
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Op werkdagen worden de pakketten hier door GLS afgehaald. Wanneer uw bestelling als pakketpost is verzonden ontvangt op de dag van verzending de track&trace per e-mail van onze pakketdienst. In de regel komt 98% van de binnenlandse zendingen de dag na verzending bij u aan. De overige 2% volgt normaal gesproken binnen 2 werkdagen. Wij hebben geen invloed op het tijdstip van afleveren en garanties kunnen wij hier niet op geven. Zodra de pakketten hier zijn afgehaald hebben wij hier geen controle meer op. GLS doet alleen de binnenlandse zendingen. Buitenlandse zendingen gaat via POSTNL/GLS of BPOST.
Aflevering is normaal gesproken binnen 24-48 uur (van maandag t/m vrijdag). Wanneer er bij een artikel staat dat het binnen 2 werkdagen wordt verzonden, is het dus binnen 4 werkdagen bij u, binnen Nederland. Voor het buitenland geldt een langere verzendduur, gemiddeld 2-5 werkdagen. Wanneer u (in Nederland) niet thuis bent op het moment van bezorgen, wordt het pakketje of bij de buren afgeleverd of volgt er nog een afleverpoging. Wanneer u het pakket op uw werk laat bezorgen, vermeld dan aub duidelijk de bedrijfsnaam.
Wat zijn de verzendkosten?
Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten, tenzij anders aangegeven.
Verzendkosten binnen Nederland: 4,95 - Belgie: 6,95. Zie voor de exacte verzendkosten het afrekenscherm. U ziet de verzendkosten voordat de overeenkomst tot stand komt. Bij elk product staat duidelijk vermeld of de prijs in- of exclusief verzendkosten is. Wanneer er bij een product staat dat de prijs inclusief verzendkosten is, wordt verzending binnen Nederland bedoeld. Voor verzending naar het buitenland gelden toeslagen, welke u ziet voordat u de order bevestigt.
Bestellingen worden verzonden op de werkdagen.
Met welke vervoerder bezorgt babykadowinkel.nl?
Wij maken gebruik van de diensten van GLS. Op het moment dat uw bestelling klaar is, wordt deze met 24-uurs levering verzonden, de dag na verzending van uw bestelling wordt de bestelling , in 98% van de gevallen, op het door u opgegeven afleveradres afgeleverd in Nederland. Een tijdstip van aflevering kan hierbij niet bekend worden gemaakt. Wanneer het product niet door de brievenbus past, en u niet thuis bent, probeert GLS in de regel om het pakket bij 1 van de buren af te leveren.
Bestellingen worden verzonden op werkdagen via GLS.
Wanneer uw bestelling als pakketpost is verzonden ontvangt op de dag van verzending de track&trace per e-mail van onze pakketdienst. In de regel komt 98% van de binnenlandse zendingen de dag na verzending bij u aan. De overige 2% volgt normaal gesproken binnen 2 werkdagen. Wij hebben geen invloed op het tijdstip van afleveren. GLS doet alleen de binnenlandse zendingen & België. Buitenlandse zendingen gaat via POSTNL/GLS of BPOST.
Ontvang ik een track & trace code van mijn pakket?
Jazeker, op de verzenddag tussen 17.00 en 21.00 uur ontvang je de e-mail met track & trace code. Zorg er daarom voor dat u bij uw gegevens een geldig e-mailadres invult, zodat u de e-mail goed kunt ontvangen.
Wat is een track & trace code?
Met deze code kunt u de huidige status van uw pakket online volgen, zodat u weet waar het pakketje zich ongeveer bevind.
Kan ik op een ander adres laten bezorgen?
Jazeker, je kunt ieder woonadres in Nederland of België of ander land opgeven als alternatief bezorgadres. Een postbus is echter niet mogelijk. Vermeld duidelijk de bedrijfsnaam indien het afleveradres een bedrijf betreft.
Pakt babykadowinkel.nl de bestelling discreet en zorgvuldig in?
Jazeker, wij verpakken in een stevige kartonnen doos.
Wij trachten een passende verzenddoos voor de bestelde artikelen te gebruiken. Indien nodig vullen wij het restant in de doos op met luchtkussens (Deze luchtkussens zijn 100% recycleerbaar en dus milieuvriendelijk) of flopak (flo-pak® is een milieuvriendelijk recycleerbaar opvulmateriaal vervaardigd uit 100 % gerecycleerd en geregenereerd polystyreen. Flo-pak® is CFK- en chloorvrij en tast de waterdoorlatende grondlaag niet aan. Bovendien is dit opvulmateriaal antistatisch, stofvrij en ongevoelig voor water)
De meeste artikelen die wij inkopen zijn verpakt in plastic. Indien mogelijk zullen wij het plastic hergebruiken. Onbruikbaar plastic en karton gaat naar het milieupunt voor recycling.
Pakt babykadowinkel.nl de cadeautjes ook in?
Voor een kleine bijdrage is het mogelijk bestelde artikel(en) tot een feestelijk cadeau te laten verpakken met hierbij een houten wenskaartje naar keuze.
Wanneer u meerdere artikelen tot 1 cadeau wilt laten verpakken hoeft u maar bij 1 artikel de cadeauverpakking te kiezen
LET OP: Vermeld in het vak "Tekst Wenskaartje | Opmerking" op het bestelformulier dat u alle of een aantal artikelen (vermeld welke) u tot 1 cadeau verpakt wilt hebben. In dit vak kunt u ook uw persoonlijke tekst voor op het wenskaartje opgeven.
Bij - Babykoffertjes - Babymanden - Cadeaupakketjes - Babypakketjes - Luiertaarten - Knuffels met badcape is de prijs inclusief de kadoverpakking.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja, het is bij babykadowinkel.nl mogelijk om uw bestelling af te halen, maar uw bestelling dient u vooraf online te plaatsen en te betalen. Op het bestelformulier kunt u bij de afleveropties opgeven dat u uw bestelling bij ons in Hengelo (ov) wilt komen ophalen, dan worden er geen verzendkosten berekend. Zodra uw bestelling klaar staat ontvangt u van ons een mailtje met de afhaalmogelijkheden.
Verstuurt babykadowinkel.nl alles ineens of is deellevering mogelijk?
Alles in onze webshop is leverbaar uit eigen voorraad. We versturen uw gehele bestelling in één keer. Mocht een artikel ondanks eerdere informatie in de webshop toch niet voorradig zijn, dan laten we dit zo snel mogelijk aan u weten zodat u tijdig een alternatief kunt kiezen of het geld terug krijgt.
Wat zijn kortingcodes?
Kortingcodes worden ook wel couponcodes, actiecodes, vouchers of waardecoupons genoemd. Door de code te gebruiken in de winkelmand ontvang je korting op je bestelling. Dit kan variëren van gratis verzending tot korting in Euro's of procenten.
Hoe kom ik aan een kortingscode?
Unieke kortingscodes die uitgedeeld zijn via flyers zijn slechts 1 keer te gebruiken. Algemene kortingscodes die via onze nieuwsbrieven, advertenties in bladen of via Social Media verspreid worden, zijn meermaals te gebruiken, binnen de aangegeven periode.
Wat zijn spaarpunten?
Per geplaatste bestelling ontvangt u voor iedere € 15,00 die u besteedt bij babykadowinkel.nl een spaarpunt. Iedere spaarpunt is € 0,50 waard. De spaarpunt(en) kunt u online verzilveren (vanaf orderbedrag van 25 euro) in onze webshop. De spaarpunten zijn onbeperkt geldig.
U kunt de spaarpunten inwisselen wanneer u wilt. Wissel ze in bij uw volgende bestelling of spaar ze op zodat u in 1 keer een hoge korting ontvangt.
Voorwaarden:
Bij besteding van iedere 15,00 (dit betreft ook afgeprijsde artikelen) in onze webshop ontvangt u van ons een spaarpunt, (exclusief verzendkosten). Na verzending van uw bestelling worden de punten toegevoegd aan uw account. De spaarpunt(en) kunt u online verzilveren (vanaf orderbedrag van 25 euro) in onze webshop. De spaarpunten worden niet toegekend aan bestellingen door bedrijven die op rekening bestellen of die al een kortingscode hebben.
De spaarpunten zijn gekoppeld aan uw account. Ze zijn niet overdraagbaar. Gespaarde spaarpunten zijn niet inwisselbaar voor contanten en restitutie is niet mogelijk.
Verzilveren spaarpunten
Bij iedere nieuwe bestelling wordt gevraagd of u spaarpunten wilt inleveren. U kunt automatisch zien hoeveel spaarpunten u heeft ontvangen en wat de totaalwaarde is. De spaarpunt(en) kunt u online verzilveren (vanaf orderbedrag van 25 euro) in onze webshop.
Hoe snel krijg ik reactie op een e-mail?
We streven ernaar om uw e-mail zo snel mogelijk te behandelen. Meestal ontvangt u binnen enkele uren reactie.
Heb ik recht op garantie?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Wanneer er een probleem is met het ontvangen artikel, kunt u ons mailen op info@babykadowinkel.nl"
Als ik niet tevreden ben, mag ik het dan terugsturen?
Vanwege het persoonlijke karakter van geborduurde/bedrukte (gepersonaliseerde) producten kunnen alleen ongepersonaliseerde artikelen bij ons worden geretourneerd.
Bij ongepersonaliseerde producten heeft u een herroepingstermijn (bedenktermijn) van 14 dagen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Wanneer u gebruik wilt maken van herroepingsformulier, kunt u deze vinden op de pagina met de Algemene Voorwaarden.
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.
De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.
U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen."
U kunt het artikel, voor zover mogelijk in de originele verpakking, voldoende gefrankeerd terugsturen naar onderstaand adres. Doet u er een briefje bij met uw gegevens en ordernummer zodat we het geld (volledige aankoopbedrag + verzendkosten van de heen zending) naar u terug kunnen storten. U kunt het betreffende product in de (indien redelijkerwijs mogelijk) originele verpakking terugsturen naar:
babykadowinkel.nl
Vleermuisstraat 65
7559BV HENGELO
Het herroepingsrecht
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
Gedurende deze termijn kunt u datgene met het product doen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen. Het is toegestaan het product uit te proberen zoals u dat ook in een fysieke winkel zou doen. Daarbij kunt u het product uit de verpakking halen, tenzij de verpakking, ingeval van CD's, DVD's, Blu-Ray discs of software, een verzegeling bevat.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u, of een door u aangewezen derde anders dan de vervoerder het product in bezit heeft gekregen.
Als u in één bestelling meerdere goederen met verschillende levertijden heeft besteld, verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop u het laatste product of onderdeel heeft ontvangen.
Op het moment dat u met ons een regelmatige levering van producten bent overeengekomen verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, het eerste product fysiek in bezit krijgt.
Ingeval van diensten verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na het sluiten van de overeenkomst.
Om gebruikt te maken van uw herroepingsrecht verzoeken wij u om ons een e-mail, al dan niet met inbegrip van het modelformulier, sturen via info@babykadowinkel.nl. Binnen uiterlijk 14 dagen na het sturen van de e-mail dient u de producten terug te sturen Wij verzoeken u het product zoveel als mogelijk in de originele verpakking te retourneren.
Terugbetaling
In geval van een herroeping ontvangt u alle betalingen, inclusief leveringskosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen nadat u heeft aangegeven gebruik te willen maken van het herroepingsrecht, terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft, tenzij u een andere methode met ons afspreekt.
U draagt zelf de kosten voor de retourzending. Wij schatten dat deze kosten maximaal € 7.50 verzendkosten zullen bedragen.
Uitsluiting herroepingsrecht
Het herroepingsrecht is uitgesloten voor:
- Producten die naar uw specificatie gemaakt zijn, zoals gepersonaliseerde artikelen dmv borduring of bedrukking.
Modelformulier voor herroeping
(dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen)
- Aan babykadowinkel.nl
Vleermuisstraat 65
7559BV Hengelo
info@babykadowinkel.nl
06-52242788
of klantenservice@babykadowinkel.nl
- Ik/Wij* deel/delen(*) u hierbij mede dat ik/wij(*) onze overeenkomt betreffende
de verkoop van de volgende goederen:
de levering van de volgende digitale inhoud:
de verrichting van de volgende dienst herroept/herroepen:
- Besteld op(*)/Ontvangen op(*)
- Naam/Namen consument(en)
- Adres consument(en)
- Handtekening van consument(en) (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)
- Datum
(*) Doorhalen wat niet van toepassing is
Binnen welke termijn kan ik iets retour sturen?
Bij ongepersonaliseerde producten heeft u een herroepingstermijn (bedenktermijn) van 14 dagen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Na uw melding dat u van uw aankoop afziet heeft u nog 14 dagen om de artikelen te retourneren. U kunt het artikel, voor zover mogelijk in de originele verpakking, voldoende gefrankeerd terugsturen naar ons adres. Doet u er een briefje bij met uw gegevens en ordernummer zodat we het geld (aankoopbedrag + verzendkosten van de heen zending) naar u terug kunnen storten.
Retouradres:
babykadowinkel.nl
Vleermuisstraat 65
7559BV HENGELO
Hoe snel krijg ik mijn geld terug?
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Hoe kan ik een bestelling retour sturen?
Vanwege het persoonlijke karakter van geborduurde/bedrukte (gepersonaliseerde) producten kunnen alleen ongepersonaliseerde artikelen bij ons worden geretourneerd. U kunt het betreffende product in (indien redelijkerwijs mogelijk) de originele doos terugsturen naar:
babykadowinkel.nl
Vleermuisstraat 65
7559BV HENGELO
Ik heb een klacht, waar kan ik terecht
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).